« Home | سردرد » | یه ذره از تو » | سودایی » | کبیر » | صدقه‌ی شیرین آقای سنبل‌کاری » | لاستولوگی » | نیروانای خارکسده » | che hame » | رمشتاین خارگسده » | rammsteinallah »

پیچ پیچ مغز

دیدم last.fm رو فیلتر کردن. اول عزا گرفتم حالا دیگه یعنی این موج‌های نامرئی که از اسپیکر درمیاد و هوا رو اونقدر می‌لرزونه تا بشینه روی یه لایه‌ی نازک اون ته مه‌های مارپیچ گوشم و از اون‌جا تبدیل به واکنش‌های الکتروشیمیایی بشه و برسه به یه دسته سلول عصبی و یهو معلوم نیست که چی‌ می‌شه که جایی که توش هستم و آدمی که من باشم تبدیل به یه دنیای تازه می‌شن حالا دیگه اسکربل نمی‌شن و جایی نیست که لیستشون بکنه که بهش سر بزنم ببینم ذائقه‌م این روزا چه جوریه و کیا با من هم سلیقه‌ن و چیا رو دانلود کنم برام بهتره. ولی وقتی لست‌.اف‌ام‌م رو باز کردم دیدم هنوز وینمپ داره اسکرابل می‌کنه و لابد از یه آدرس یا پورتی استفاده کرده که آقای سانسورچی بلد نیست فیلترش کنه و خوش‌حال شدم.


بعد یه وبلاگ رو باز کردم دیدم بالای وبلاگ نوشته بسم الله رحمان رحیم بعد زیرش پنبه هرچی غیر از ماده‌ست از خدا و مذهب بگیر تا هومیوپاتی و شبه‌علم رو زده فکر کردم یا طنز جدیدشه یا کسش خل شده و به یه برداشت پست مدرنی چیزی از عرفان و مذهب رسیده ولی بعد که یه وبلاگ دیگه رو هم باز کردم دیدم باز اون نوار زرد بسم الله رحمان رحیم بالای اونم هست دوزاری دستم اومد که بلاگر هم دوباره فیلتر شده و این نوار زرد بامزه همون تولبار بالای وبلاگ‌هاست که به این روز افتاده و کس وبلاگ‌نویس عزیزم خیلی هم سالمه بلکه این کس آقای سانسورچیه که دوباره خل شده و زده ابزارهای بی‌آزار اینترنت رو فیلتر کرده که نکنه کسی بفهمه بقیه چی گوش می‌کنن و تو شبکه‌ی پیچ پیچ نرون‌های مغزشون چی می‌گذره.

برچسب‌ها:

ارسال یک نظر